Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål.
Du er også velkommen til at kontakte mig her.
Jeg kan normalt tilbyde service på de fleste urmærker, men der er enkelte mærker, som jeg ikke kan eller vil servicere. Det kan skyldes, at jeg ikke kan opretholde de nødvendige kvalitetsstandarder eller skaffe de nødvendige reservedele.
I de fleste tilfælde kan jeg dog hjælpe med at finde den rette løsning og sende dig i den rigtige retning, så dit ur får den korrekte service.
Hos Urmageren.dk udfører jeg alle reparationer in-house eget værksted. Dit ur bliver aldrig sendt videre til tredjepart uden din tilladelse.
I sjældne tilfælde kan det dog være nødvendigt at sende enkelte dele til ombytning. For eksempel ved reparation af ældre Omega-ure, hvor specifikke reservedele skal fremskaffes. Selv i disse tilfælde håndteres processen inden for Omegas officielle in-house politik og med din forudgående accept. Vi prioriterer gennemsigtighed og høj kvalitet i alt, hvad vi gør.
Når du bestiller service, vil du kunne se prisen, men du skal ikke være nervøs for, at jeg bare går i gang. Du vil altid modtage en mail, som du skal godkende, inden jeg starter arbejdet, så vi er enige om prisen fra start til slut.
Ja, der gives to års garanti på alle autoriserede OMEGA-serviceeftersyn. På øvrige brands gives der ét års garanti.
Leveringstiden kan variere afhængigt af, hvor travlt der er på det givne tidspunkt.
Hvis du har spørgsmål eller ønsker en status, er du altid velkommen til at ringe.
Takker du nej til et tilbud opkræves 300 kr. for fragt, som dækker udlevering, returnering og administration. Den tid, der bruges på at vurdere uret, er uden beregning. Er du I tvivl, er du velkommen til at kontakte mig, inden du gennemfører bestillingen. Tryghed er i højsædet hos urmageren.dk.
Af sikkerhedsmæssige årsager kan jeg ikke imødekomme walk-in kunder. Uret skal sendes, hvis du vil bruge urmageren.dk.
Jeg har heldigvis kun oplevet, at én pakke er blevet væk i alle de år, jeg har været urmager. Hvis du følger vejledningen og gør som beskrevet, når du modtager pakken, og du får scannet pakken hos GLS, er du dækket af min forsikring, som dækker op til 100.000 kr.
Alle forsendelser sker med GLS og er forsikrede op til 100.000 kr. Læs mere om det i handelsbetingelserne under overskriften Fragt & Forsikring.